Monday, June 4, 2012

ခရစ္ေတာ္ႏွင့္ အတူရွိေနဖို႔

    ခရစ္ေတာ္က ““ငါသည္ သင္တို႔ကို ခ်စ္သည့္ နည္းတူ သင္တို႔သည္လည္း အခ်င္းခ်င္း ခ်စ္ၾကေလာ့၊ သင္တို႔ အခ်င္းခ်င္း ခ်စ္ၾကလွ်င္ သင္တို႔သည္ ငါ၏ တပည့္ျဖစ္သည္ကို သိရၾကလိမ့္မည္”” လို႔ သြန္သင္ခဲ့တယ္။ ခရစ္ေတာ္က ဆက္လက္ၿပီး ““ငါ့ကို ခ်စ္ေသာသူသည္ ငါ့စကားကို နားေထာင္လိမ့္မည္၊ ငါ့ခမည္းေတာ္သည္ ထိုသူကို ခ်စ္ေတာ္မူသည္၊ ငါတို႔သည္လည္း သူ႔ဆီသို႔ႂကြ၍ ေနရာခ်မည္””လို႔ (သံေယာဟန္ ၁၄၊၂၃) မွာ မိန္႔ၾကားေတာ္မူတယ္၊ ခရစ္ေတာ္ဟာ တပည့္ေတာ္ႀကီးမ်ားနဲ႔ ေခတၱ ခြဲခြာရေပမဲ့ သူတို႔ နဲ႔ အတူ ထာ၀ရရွိေနမယ္ဆိုတဲ့ အေၾကာင္း မိန္႔ ၾကားခဲ့ပါတယ္။


    ပါစကားပြဲေန႔ကစၿပီး သခင္ခရစ္ေတာ္ ေကာင္းကင္ဘံုသို႔ တက္ႂကြေတာ္မူေသာ ေန႔တုိင္ေအာင္ ပါစကားပြဲကို ဆက္လက္ က်င္းပေနၾကပါတယ္။ ပါစကားပြဲၿပီး ေနာက္ဆဌမ တနဂၤေႏြေန႔ကို ပါစကားပြဲနဲ႔ သခင္ခရစ္ေတာ္ ေကာင္းကင္ဘံုသို႔ တက္ႂကြေတာ္မူေသာ ပြဲေန႔ကို ေပါင္းကူးေပးတဲ့ေန႔ လို႔ ေျပာဆိုႏိုင္ပါတယ္။ ခရစ္ေတာ္ အေသမခံမီ ကမၻာေပၚ သက္ရွိထင္ရွားရွိခဲ့တဲ့ ဘ၀သက္တာ ကာလနဲ႔ ေကာင္းကင္ဘံုသို႔ ျပန္ႂကြသြားခ်ိန္ ကာလၾကားမွာ ေနထိုင္ခဲ့တဲ့ ခရစ္ေတာ္ရဲ႕ ရွင္ျပန္ထေျမာက္ၿပီး ဘုန္းဂုဏ္ေတာ္နဲ ႔ျပည့္၀ေနတဲ့ ခႏၶာကိုယ္ သက္ရွိထင္ရွားတဲ့ ဘ၀ သက္တာျဖစ္ပါတယ္။

    လူသားတိုင္းဟာ ေသျခင္းကို ေၾကာက္ရြံ႕ၾကတယ္။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ မိမိတို႔ ခ်စ္ျမတ္ ႏိုးတဲ့ ေဆြမ်ိဳး မိတ္သဂၤဟ အေပါင္းနဲ႔ ခြဲခြာရမွာျဖစ္ၿပီး ေလာကမွာ ထားရစ္ခဲ့ရမွာမို႔ျဖစ္တယ္၊ ခရစ္ေတာ္ အေသမခံမီ ခရစ္ေတာ္နဲ႔ တပည့္ေတာ္ႀကီးမ်ားလဲ ထိုခံစားခ်က္မ်ိဳး ခံစားရပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေနာက္ဆံုး ညစာစားခ်ိန္မွာ ခရစ္ေတာ္က တပည့္ေတာ္ႀကီးမ်ားကို ႏႈတ္ခြန္းဆက္ ခြဲခြာခ်ိန္မွာ တပည့္ေတာ္ႀကီးမ်ားလည္း ခရစ္ေတာ္နဲ႔ ခြဲခြာရမယ္ ဆိုတာ သိၾကေတာ့ ၀မ္းနည္းၾကတယ္။ အမွန္ေတာ့ ခရစ္ေတာ္ဟာ ေသျခင္းအားျဖင့္ တပည့္ႀကီးမ်ားနဲ႔ ေခတၱ ခြဲခြာရေပမဲ့ ဤေသျခင္းအားျဖင့္သာ ခရစ္ေတာ္ဟာ ကၽြႏု္ပ္တို႔နဲ႔ ထာ၀ရ အတူ ရွိေနမွာျဖစ္ပါတယ္။ ခမည္းေတာ္ဘုရားရဲ႕ အလိုေတာ္အရ ေသျခင္းကို ခံျခင္းအားျဖင့္သာ ဘုရားနဲ႔ လူသား ထာ၀ရ တစ္လံုးတစ္၀တည္း အျဖစ္သို႔ ေရာက္ရွိႏိုင္ပါတယ္။ သခင္ခရစ္ေတာ္ဟာ ဒီေလာကမွ မထြက္ခြာမီ ညစာစားပြဲမွာ ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ စကၠရမင္းတူးကို ကၽြႏု္ပ္တို႔အား ေပးခဲ့ပါတယ္။ လူသားမ်ားအတြက္ အသက္ေပးတဲ့ မုန္႔ျဖစ္လာဖို႔ ေသျခင္းနဲ႔ ရင္ဆိုင္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကိုယ္ခႏၶာေသၿပီး ရွင္ျပန္ျခင္းအားျဖင့္သာလွ်င္ လူသား အားလံုးအတြက္ ထာ၀ရ အသက္ေပးတဲ့မုန္႔ ျဖစ္လာပါတယ္။ ၾကက္၊ ၀က္မ်ား အသက္ မေသဘဲနဲ႔ ၾကက္သားေၾကာ္၊ ၀က္သားေၾကာ္တို႔ မရရွိႏိုင္ပါဘူး။ ခရစ္ေတာ္လဲ အသက္မစြန္႔ဘဲ ထာ၀ရ အသက္ေပးတဲ့ မုန္႔ျဖစ္မလာႏိုင္ပါဘူး။

    ဧ၀ံေဂလိက်မ္းစာမွာ ခရစ္ေတာ္ရဲ႕ ေသျခင္းအားျဖင့္သာလွ်င္ ကၽြႏု္ပ္တို႔ရဲ ႕ႏွလံုးသားထဲမွာ ခရစ္ေတာ္ တစ္ပါးတည္း သာမက အဖခမည္းေတာ္ဘုရားရဲ႕ ၀ိညာဥ္ေတာ္ဘုရား ကိန္းေအာင္း စံပယ္ေတာ္မူတယ္၊ ““ငါ့ကို ခ်စ္လွ်င္ ငါ့ပညတ္ေတာ္တို႔ကို ေစာင့္ေရွာက္ေလာ့၊ ငါသည္ ခမည္းေတာ္ကိုေတာင္း၍ ခမည္းေတာ္သည္ သမၼာတရားကိုျပေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္တည္းဟူေသာ တစ္ပါးေသာ ဥပဇၥ်ယ္ဆရာကို သင္တို႔ႏွင့္အတူ တည္ေနေစျခင္းငွါ သင္တို႔အား ေပးေတာ္မူမည္။ ထို၀ိညာဥ္ေတာ္ကို ေလာကီ သားတို႔ မသိမျမင္ေသာေၾကာင့္ မခံ မယူႏိုင္ၾက၊ ထို၀ိညာဥ္ေတာ္သည္ သင္တို႔ႏွင့္ အတူတည္ေန၍ သင္တို႔၌ ရွိေတာ္မူေသာေၾကာင့္ သင္တို႔ သိရၾက၏””လို႔ (သံေယာဟန္ ၁၄၊ ၁၅-၁၇) မွာ မိန္႔ၾကားထားပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြႏု္ပ္တို႔ဟာ ခရစ္ေတာ္ကို ခ်စ္ၿပီး သူ႔ရဲ႕ ပညတ္ေတာ္မ်ားကို လိုက္နာမယ္ဆိုရင္ အဖ ခမည္းေတာ္ဘုရားဟာ ထာ၀ရ တည္ရွိမဲ့ ၀ိညာဥ္ေတာ္ဘုရားကို ေစလႊတ္ေပးမယ္လို႔ အာမခံခ်က္ ေပးထားပါတယ္။ ခရစ္ေတာ္ရဲ႕ အေသခံျခင္းဟာ ခရစ္ေတာ္ရဲ႕ တပည့္ႀကီးမ်ားအၾကား ထာ၀ရ စည္းလံုးမႈကို ရရွိေစတယ္။ ေသျခင္းအားျဖင့္သာလွ်င္ ခရစ္ေတာ္ဟာ တပည့္ေတာ္ႀကီး မ်ားထံ ျပန္လည္ ေရာက္ရွိလာၿပီး တပည့္ႀကီးမ်ားနဲ႔ ယံုၾကည္သူတို႔ရဲ ႕ႏွလံုးသားမွာ အၿမဲတမ္း မထင္မရွား တည္ရွိပါတယ္။

    ဗ်ာဒိတ္က်မ္း၂၁း ၁၀-၁၄၊ ၂၂-၂၃ မွာ ဘုရားသခင္ ကိုယ္တိုင္ဟာ ဗိမၺာန္ေတာ္ ျဖစ္တယ္လို႔ သံေယာဟန္ရဲ႕ ႐ူပါ႐ံုမွာ ထင္ထင္ရွားရွား ျမင္ရတဲ့ အေၾကာင္း ေဖၚျပထားပါတယ္။ ကၽြႏု္ပ္တို႔အားလံုးကလည္း ဘုရားသခင္ရဲ႕ ဗိမၼာန္ေတာ္မ်ား ျဖစ္တယ္လို႔ သံေပါလူးက ဆိုထားပါတယ္။ ဒီက်မ္းခ်က္ေတြ အားျဖင့္ ကၽြႏု္ပ္တို႔တေတြဟာ ပုဂၢိဳလ္ သံုးပါး တစ္ဆူဘုရား၌ အသက္ရွင္သန္ၾကတယ္။ ပုဂၢိဳလ္ သံုးပါး တစ္ဆူဘုရားဟာလည္း ကၽြႏု္ပ္တို႔ရဲ႕ ၀ိညာဥ္ထဲမွာ စံပယ္ေနတယ္ဆိုတဲ့ အခ်က္ကို ေထာက္ျပေနပါတယ္။ ခရစ္ေတာ္ ဒီေလာကမွာ သက္ရွိထင္ရွား ရွိစဥ္ကာလ ပကတိ စကၡဳအာ႐ံုနဲ႔ ေတြ႔ျမင္ရေပမဲ့ ေနာက္ပိုင္း ဘုရားသခင္ဟာ ကၽြႏု္ပ္တို ႔ႏွလံုးသားထဲ တည္ရွိတယ္ဆိုတာကိုေတာ့ ယံုၾကည္ျခင္း စကၡဳ အာ႐ံုနဲ႔ဘဲ ေတြ႔ျမင္ႏိုင္ၾကတယ္။ ဘုရားနဲ႔လူ တစ္လံုးတစ္၀တည္း ရွိေနျခင္းရဲ႕ အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈကို အာ႐ံုမ်ားနဲ႔ မသိရွိႏိုင္ဘဲ ယံုၾကည္ျခင္း၊ ခရစ္ေတာ္နဲ ႔ေပါင္းစပ္ေနထိုင္ျခင္းနဲ႔ ဘ၀ အေတြ႔အႀကံဳမ်ားအရ သိရွိႏုိင္ပါတယ္။ ဥပမာျပရရင္ ၀ါယာထဲမွာ ရွိေနတဲ့ လွ်ပ္စစ္နဲ႔ သ႑န္တူပါတယ္၊ ၀ါယာႀကိဳးႏွစ္စကို မဆက္သြယ္ဘူး၊ မီးခလုတ္ မဖြင့္ရင္ မီးအလင္းေရာင္ မရ ရွိႏိုင္ပါဘူး။ ၀ါယာႀကိဳးႏွစ္စ ဆက္လိုက္မွ မီးလင္း လာပါတယ္၊ မီးမဖြင့္တဲ့ အခ်ိန္ ဆိုရင္ ၀ါယာထဲမွာ စီးေနတဲ့ လွ်ပ္စစ္ဓါတ္ကို အမွတ္တမဲ့ ထားတတ္ၾကတယ္။ မီးဖြင့္လိုက္မွ မီးလင္းလာျခင္း အားျဖင့္ လွ်ပ္စစ္ဓါတ္ တည္ရွိမႈကို သေဘာေပါက္ၾကတယ္။ ၀ါယာ ႏွစ္စ ဆက္လိုက္ျခင္းရဲ႕ အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈကေတာ့ မီးကို ရရွိၿပီး ေန႔စဥ္ဘ၀ အသက္တာမွာ ခ်က္ျပဳတ္ရာမွာ ေသာ္၎င္း၊ ေရဒီယို၊ ကက္ဆက္၊ တီဗြီတို႔ကို အသံုးျပဳတဲ့အခါ လွ်ပ္စစ္ဓါတ္အားရဲ႕ အက်ိဳး သက္ေရာက္မႈကို လက္ေတြ႔သိရွိ အသံုးျပဳၾကရတယ္။ ဘုရားသခင္ ကၽြႏု္ပ္၌ တည္ရွိေနတာဟာလဲ ထိုနည္း အတုိင္း ပါပဲ။ လွ်ပ္စစ္ တည္ရွိေနမႈကို ၀ါယာႀကိဳး ဆက္လိုက္တဲ့အခါ သိရွိႏိုင္သလို ကၽြႏု္ပ္တို႔ရဲ႕ ယံုၾကည္ျခင္း၊ ေမွ်ာ္လင့္ျခင္း၊ ခ်စ္ျခင္းအားျဖင့္လည္း ကၽြႏု္ပ္တို႔ဟာ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူ အသက္ရွင္သန္ ေနေၾကာင္း ခံစားသိရွိရပါတယ္။


    ကၽြႏု္ပ္တို႔ရဲ႕ ႏွလံုးသားမွာ ဘုရားသခင္ ရွိေနဖို႔ အခ်င္းခ်င္း ခ်စ္ၿပီး ခရစ္ေတာ္ရဲ႕ စကားကို နာခံၾကရပါမယ္။ ဘုရားသခင္ရဲ႕ တရားေတာ္ကို လက္ေတြ႔ က်င့္ႀကံရပါတယ္။ ဒီလို ပညတ္တရားေတာ္ကို နာခံတဲ့ေနရာမွာ ခရစ္ယာန္မ်ား ရွိၾကသလို ခရစ္ယာန္ကို စိတ္၀င္စားၿပီး ျပင္ဆင္ေနသူမ်ားလည္း ပါ၀င္ၾကပါမယ္။ ခရစ္ေတာ္ရဲ႕ တရားေတာ္ကို လိုက္နာတဲ့အခါ တမန္ေတာ္ ၀ထၳဳ ၁၅း ၁-၂၊ ၂၂-၂၉မွာ ပါတဲ့အတိုင္း ေရွးဦး အသင္းေတာ္ တည္စကလို ျပႆနာမ်ိဳးေတြ႔ႏိုင္ပါတယ္။ ပင္ေတေကာ့စ္ပြဲၿပီးတဲ့ ေနာက္ မၾကာခင္အတြင္း အသင္းေတာ္ထဲ အမ်ားအျပား ၀င္လာသူမ်ားဟာ ဂ်ဴးလူမ်ိဳးမ်ား ျဖစ္ၿပီး ေနာက္ပိုင္း သံေပါလူးရဲ႕သာသနာျပဳ လုပ္ငန္း အထူး လုပ္ေဆာင္တဲ့အခါ ဂ်ဴးလူမ်ိဳး မဟုတ္သူမ်ား အမ်ားအျပား အသင္းေတာ္ထဲ ေရာက္ရွိ လာပါတယ္။ ဒီလို ၀င္ေရာက္ၾကတဲ့ အခါ အသင္းေတာ္အတြက္ ၀မ္းသာမဆံုး ျဖစ္ရသလို ျပႆနာ အခက္အခဲမ်ားလည္း ေပၚေပါက္ခဲ့ရတယ္။ ဂ်ဴးလူမ်ိဳးမ်ားနဲ႔ အျခားေသာ ဘာသာပမ်ားဟာ ေဆးေၾကာျခင္း ခံျခင္းအားျဖင့္ ခရစ္ယာန္မ်ားျဖစ္လာၾကၿပီး ခရစ္ယာန္မိသားစု တစ္ခု ျဖစ္လာတဲ့အခါ ယခင္က ယံုၾကည္ၾကတဲ့ အယူအဆ၊ ဓေလ့ ထံုးစံ မတူညီမႈ အေပၚ ျပႆနာျဖစ္ပြားခဲ့ရတယ္။ မိုးဇယ္ရဲ႕ တရားဥပေဒ အရ ဂ်ဴးလူမ်ိဳးမ်ားဟာ ဘာသာပတို႔ရဲ႕ အိမ္မ်ားကို မ၀င္ၾကရဘူး၊ သူတို႔နဲ႔အတူ အစာ မစားၾကရဘူး၊ ဘာသာပေတြ စားသံုးေနတဲ့ တိရိစၦာန္မ်ားရဲ႕ အသားမ်ားကို ဂ်ဴးမ်ား မစားဖို႔ ပိတ္ပင္မႈေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီအခ်က္ေတြ အားလံုးထဲမွာေတာ့ ဂ်ဴးလူမ်ိဳး ေယာက်ၤားတိုင္း ေမြးဖြားၿပီး ရွစ္ရက္ေျမာက္တဲ့ေန႔မွာ အသားလွီး မဂၤလာခံယူရေပမဲ့ ဘာသာပမ်ား အဖို႔ေတာ့ ထံုးစံ မရွိဘူး။ ဒီလို မတူညီမႈေတြမွ ေပၚေပါက္လာတဲ့ ျပႆနာကို အပူတျပင္း ေျဖရွင္းဖို႔ အသင္းေတာ္ရဲ႕အႀကီးအကဲ ေနထိုင္တဲ့ ေဂ်႐ုဇလင္ၿမိဳ႕မွာ အစည္းအေ၀း တစ္ရပ္ က်င္းပကာ သံေပတ႐ူး၊ သံေပါလူး၊ သံယာကုတ္ စသည္တို႔ပါ၀င္တဲ့ အဖြဲ႔က ၀ိညာဥ္ေတာ္ဘုရားရဲ႕ လမ္းၫႊန္မႈ ေအာက္မွာ ေျဖရွင္း အဆံုးအျဖတ္ ေပးခဲ့ပါတယ္။ အသင္းေတာ္ ယံုၾကည္ရာ အခ်က္မ်ားႏွင့္ ဆန္႔က်င္လာရင္ မိမိတို႔ရဲ႕ မိ႐ိုးဖလာ အယူအဆ၊ ယံုၾကည္ခ်က္ေတြကို သတၱိရွိရွိ ဖယ္ရွားဖို႔၊ လူမ်ိဳးတို႔ရဲ႕ ဓေလ့ ထံုးစံမ်ားကိုေတာ့ အသင္းေတာ္ အေနနဲ႔ အတိုင္းအတာ တစ္ခုအေနျဖင့္ လက္ခံတာကို ေတြ႔ရပါတယ္။ ကၽြႏု္ပ္တို႔ရဲ႕ ဘုရားဟာ လူသား အားလံုးရဲ႕ ဘုရားျဖစ္ပါတယ္။ ဥေရာပတိုက္သားတို႔ရဲ႕ ဘုရား၊ အာရွတိုက္သား တို႔ရဲ႕ဘုရားလို႔ ခြဲျခားလို႔ မရပါဘူး။ ဘုရားသခင္ရဲ႕ တရားေတာ္ကို လိုက္နာမယ္ဆိုရင္ ခရစ္ေတာ္ရဲ႕ အယူ၀ါဒနဲ႔ ဆန္႔က်င္သမွ်ကို သတၱိရွိရွိ စြန္႔လႊတ္ ၾကရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ႐ိုးရာ ယဥ္ေက်းမႈ ဓေလ့ထံုးစံမ်ားကိုေတာ့ ခရစ္ေတာ္ရဲ႕ အယူ၀ါဒနဲ႔ မဆန္႔က်င္ သမွ် အတိုင္းအတာ တစ္ခုအေနျဖင့္ ခြင့္ျပဳလ်က္ ရွိပါတယ္။ ကၽြႏု္ပ္တို႔ရဲ႕ ၀ါရင့္ ခရစ္ယာန္မ်ား အေနနဲ႔လည္း အသင္းေတာ္ႀကီးက ေခတ္ကာလႏွင့္အညီ သာသနာႀကီး တိုးတက္ေရးကို ေရွး႐ႈကာ နည္းဗ်ဴဟာမ်ိဳးစံုနဲ႔ ေျပာင္းလဲမႈမ်ား ျပဳလုပ္ေနတာကို နားလည္ သေဘာေပါက္ေစခ်င္ပါတယ္။ ယံုၾကည္ရာ အခ်က္ေတြ မေျပာင္းလဲပါဘူး၊ ခရစ္ေတာ္ရဲ႕ တရားေတာ္ တိမ္းေစာင္း မသြားပါဘူး။

    ဒါေၾကာင့္ ခရစ္ေတာ္ဟာ ကၽြႏု္ပ္တို႔နဲ႔ အတူရွိေနဘို႔ ခရစ္ေတာ္ရဲ႕ မိန္႔မွာ စကားကို နားေထာင္ လိုက္နာၿပီး အခ်င္းခ်င္း ေမတၱာတရား ထားၾကရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ခရစ္ေတာ္ရဲ႕ တရားေတာ္ကို ခရစ္ယာန္ပီပီ က်င့္ႀကံ ႏိုင္ဘို႔ ကၽြႏု္ပ္တို႔ အားလံုးဟာ ေဆးေၾကာျခင္း မဂၤလာခံယူစဥ္က ျပဳခဲ့တဲ့ ကတိသစၥာမ်ား အတိုင္း နတ္ဆိုးနဲ႔ နတ္မိစၦာ ဆိုင္ရာတို႔ကို ပစ္ပယ္ၾကလ်က္ ကၽြႏု္ပ္တို႔ ႏွင့္အတူ ဘုရားသခင္ရွိေနျခင္းကို ယံုၾကည္ျခင္း မ်က္စိအားျဖင့္ ရွာေဖြ ထိေတြ႔ ခံစားႏိုင္ဘို႔ ႀကိဳးစားၾကပါစို႔။                    
  
R.V.A ထုတ္လႊင့္ခ်က္မွ
         ရဟန္းေတာ္တစ္ပါး